fredag 17 april 2009

En hel del Vasa

Gårdagen gick bra. Vasa var kallt. Men det samma gällde ju här också sen snön hade börjat falla.
Provet gick också sisådär vilket idag får mig att infinna mig i en bubbla av lättnad. Jag har gjort mitt för den här veckan utan att försumma eller skjuta upp. Det är inte likt mig. Duktiga jag!

Idag blir det dock igen Vasafaras, vi ska shoppa lite, äta god mat och sen gå på föreställning. Tror jag ska köpa ytterligare en klänning nu då jag har chansen. Köpte en söt, röd miniklänning igår på Gina som jag blev riktigt förtjust i. Kan visa sen. Den ska jag iallafall bära denna helg ifall det blir utgång. Har inte riktigt bestämt mig om jag ska åka till Vasa med tjejerna eller stanna hemma. Det blir så omständigt när det är oplanerat alltid..

Håller förresten på att förlora rösten, blir en intressant morgondag detta.

Inga kommentarer: