lördag 18 april 2009

The way is clear, I feel ready now




Sitter i Kristians stora byxor och gör misslyckade försök till kvällssminkning. Kristian ligger och sover i soffan i ett misslyckat försök att se på fotboll. (Då var han nog trött!). Jag gjorde tikka masala kyckling med ris och ekologisk sweet and sour sauce med ananas. Gott och enkelt! Kristian hade dessutom en M&M's med sig när han kom hem så den sitter jag och festar på nu också. Tänk vad småsaker kan göra en glad! Det blir väl någon typ av utfaras ikväll, får sitta ensam från klockan 19 eftersom jag valde att inte gå med pojkarna på förfest ikväll. Boys should be boys, ibland. Så jag ska inte störa.

Bilderna är på min sömntuta, min nya randiga t-skjorta och Kristians megabyxor, och på den enormt fula apan jag fick av Kristian igår efter att han kastat bollar på sånadär flaskpyramider. (OBS! Det är tanken som räknas.)

Kvällens outfit blir en överraskning. Kristian vet inte om att jag har köpt ny klänning. Böt dessutom ut det för stora nitbältet igår till mindre size, så det blir en snygg kombination. Ska se om jag vågar mig på att kombinera det med wet-look leggings också, och gladiatorklackarna. Jisses vad man piffar upp sig för Jakobstad. Vi är verkligen desperata här, om vi fixar oss så grymt mycket för samma människor och samma klubb, vecka efter vecka. Suck...

1 kommentar:

Linda sa...

Men de ju allti lite roligare att festa om man känner att man ha piffa upp sig lite! :) Ha en trevlig kväll, vi ses säkert :)