fredag 12 mars 2010

Boooooring

Friday night... och absolut ingenting att göra!
Borde jag snygga till min pannlugg och klippa av mig resten av mitt risiga hår, eller finns det andra lösningar om man fortfarande vill ha det långt?
Borde jag gå och se Alice i Underlandet som jag bokat biljett till och förbise det faktum att jag faktiskt bara bokat en biljett till.. ja, mig.
Eller borde jag gå och hyra en film och sitta här i soffan och käka fetasallad med pinjenötter, rucola, tomat, gurka och avokado? En promenad låter ju inte helt fel heller...
Eller, borde jag, efter sex timmars on-off läsande fortsätta läsa till studenten och be en tyst bön om att något skulle fastna i hjärnan...
Eller bara sitta här och jäsa och kanske lira lite Gameboy...
Suck. Vilken beslutsångest. Allt är ju såååååå lockande att göra ensam!



Inga kommentarer: