torsdag 18 mars 2010

Nervös

Är just nu så nervös att jag håller på att kissa ner mig, i morgon bitti kommer det att trappas upp ytterligare. Det har varit så mycket för mig och det känns som att jag inte alls hunnit beröra alla de punkter jag borde beröra innan jag skriver religionsprovet. Jag vill göra bra i från mig men nu känns det som om jag inte ens kommer klara det. Under månaderna de andra haft läsledigt har jag haft fem till sex kurser per period samtidigt som jag varit tvungen att fokusera på studenten. Det har varit mycket. Värst är nu när jag känner att jag snart är igenom, men att jag inte kommer komma igenom med de betyg jag vill ha. Hösten finns ju till för att förbättra, men jag hatar sånt. Jag vill vara klar nu från pissgymnasiet så jag kan göra sånt som intresserar mig i stället! Suck. Sängen. Nu.

Inga kommentarer: