måndag 15 mars 2010

Skrivkramp men lycklig

Liksom förra gången satt jag och skrev i fem och en halv timme. Jag har ångrat mig och suddat ut och streckat över så otroligt många gånger att om slutresultatet inte duger för tanterna och gubbarna som rättar så har dom nog gröt i skallen... Själv är jag nöjd, och handen krampar, helt seriöst har jag aldrig varit så spänd i musklerna nedanför armbågen förr, hoppas det går om tills i över morgon, då är det engelska som gäller och enligt en gammal klasskamrat så har jag religion nu på fredag redan. Det passar mig bra så får jag fokusera på historia och finska nästa vecka. Historian är inte förrän om en vecka och fem dagar så jag är ganska lugn för tillfället.

På posten hade jag fått psoriasissalvan från Malax som är så omtalad. Har en burk redan så jag ska kolla med mor och far vad de tycker att jag ska göra med den här...

Nu ska jag ta mig en banan, i platt, djupfryst form, mycket bättre. Sen blir det en vända på LadyLine, dom har Afropowerdance ikväll, det blir mitt sista för mitt gymkort går ut snart... :(



Inga kommentarer: