fredag 19 mars 2010

Jag är så stolt över mig själv!

Det FINNS inget skönare än en löprunda som går bra! Åååh vilken underbar dag jag haft! 
Först skriver jag studentprov så fingrarna blödde, och utan att tårarna rann en enda gång. Sen slipper jag hem med snälla människor utan att betala. 
Sen handlar jag med pappa och gråter inte ens då jag halkar in under bilen vid parkeringsplatsen och slår i knäet i isen (skyller på hala fejkUGGs), för idag är en bra dag. 
På köpet fick jag dessutom hem en ny Cosmopolitan 
När jag väl var hemma tänkte jag att jag lika bra kunde ta e jogginrunda nu när vädret var lite bättre, och Roxie tittade så sorgset på mig så hon fick komma med, och i stället för att riskera att hon skulle dra axeln ur led på mig så hade jag henne runt midjan och OJ så bra det gick. Vi sprang i en timme och tio minuter i ordentligt tempo utan att stanna en gång! (Förutom kisipauserna). Jag bara skakade när jag kom hem och pushade mig ändå till några situps och pushups och nu är jag så underbart slut i hela kroppen. 
Nu har jag tagit en dusch och sitter och äter pistagenötter och tittar Let's Dance med mor och far. Skulle vara otroligt kul att få vara med i Let's Dance, synd att man inte är kändis, men privatlektioner finns ju alltid... :)


Förlåt för dålig uppdatering, ska försöka bättre i morgon, promise!
I morgon ska jag till gymmet till Ika som jobbar där som frisör, jag ska alltså klippa bort mina kluvna toppar, mittiallt kommer jag på att klippa kort, men jag måstemåstemåste försöka hålla mig från det infallet. Är duktig på spontana infall... Efter frissan blir det gym en stund och sen ska jag till fammo på faffas födelsedagsmiddag.

Inga kommentarer: