tisdag 30 mars 2010

En "liten" lista för nya läsare

Tog listan från Belles blogg, ni hittar hennes blogg i listan nere till höger. :)


Du heter: 
 Sara

Beroende av:  Filmer, mina djur, träning, fetaost, för tillfället även Kinderägg

Vem behöver du mest just nu: Mig själv

Vad tror folk om dig?
: Att jag är komplicerad och osocial

Vad står det i det första sms:t i din inkorg?  "Slutar 7 och har ingen bil"

Brukar du skratta för dig själv?:
 Det händer..

Var bor du?: Vasa för tillfället

Trivs du där?: Till och från gör jag det, trivs bättre här än i Jeppis iallafall

Äger du några converse:
 Jo, endast ett par mörkblåa, utslitna, en storlek för stora, det är nästan så man skäms! (Vita i sommar)

Sprit, cider, vin eller öl:
 Aldrig öl, oftast cider, shot ibland, vin när jag vill vara säker på vilken sorts fylla jag får...

Brukar du bli för full:
 Nej

Är du allergisk mot något:
 Choklad (love it), ketchup, sol, apelsin, kyla

Hur svarar du i mobilen:  "Halleuå", "Cha" eller "Heej"

Antal timmar sömn inatt: 8 typ

Brukar du komma i tid:
 Alltid om det är en viss tid jag måste hålla, aldrig om jag på förhand säger "kommer om en halvtimme"

När mår du bra: på sommaren, när jag slipper stress, när någon visar att man betyder något för den honom/henne

När blev du fotad senast: På Pampas av ngn annan, av mig själv för ngn timme sedan


Hur känner du dig nu:
 Lat, smådåsig och omotiverad

Vanligaste färg på dina kläder:
 svart eller något sött, brokigt mönster

Vad tycker du om fötter:
 Fötter som fötter, har sett en mängd olika fötter, vi går med dom, that's about it...

Vad saknar du:
 Ibland några av mina överkörda katter, min SverigeEmma, ibland mitt blonda hår

Hade du en bra kväll igår:
 Den var väl okej

Favorit dryck på morgonen:
 Juice!

När brukar du oftast gå och lägga dig:
 Runt tolvsnåret när jag har skola, annars händer det att det drar några timmar över det...

Är du blyg?:
 Det beror på, rätt ofta är jag det, men jag smälter rätt snabbt

Sysslar du med någon idrott:
 Just nu bara löpning och styrketräning, funderar på att börja spela fotboll igen i sommar, saknar basketen 

Är du bortskämd:
 Lite ibland, jag har det jag behöver och ibland lite till.

Vad gör du i morgon:
 Åker på snabbvisit till Vasa och skriver ett prov...

Vad längtar du till?:
 Sommaren, att börja jobba så jag kan börja spara lite pengar... 

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Några hoppas jag att jag har. Pappa och mamma är de enda jag litar på till fullo numera.

Hur gammal är du:
 20 i Juli

Tycker du om någon just nu:
 Ja och nej

Gröna eller röda äppeln:
 Green ones! Granny Smith ofc!

Vilken tid gick du upp idag:
 11:35, about..

Har du sovit i din egna säng inatt:
 Nee, en madrass i gästrummet är inte min egen säng

Har du strumpor på dig nu:
 Jo

Är det okej att gråta:
 Det är det, har bara glömt lite hur man gör...

När grät du senast:
 Någon månad sen...

Vad skulle du göra om du vann en miljon
: Ingen aning, köpa en lägenhet och en Egyptisk Mau till att börja med, hitta en bra utbildning som kostar skjortan som jag skulle trivas med...

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
 Näe, inte alls, men kvalitet är alltid bra

Har du piercing:
 Bara i öronen, fem stycken

Vill du gifta dig:
 Någon dag med någon som vill ha mig lika mycket som jag vill ha honom

Vill du ha barn: Läs föregående svar.


Solar du ofta:
 På sommaren då jag får chansen, måste dock vara försiktig då jag har solallergi

Är du bra på att laga mat: Helt okej nog, men jag gör bara rätter jag känner mig säker på


Är du flygrädd:
 Näe, störtar vi så störtar vi (peppar peppar)

Hur vig är du:
 Rätt vig för att inte ha tränat mig till det...

Vad dricker du helst när du är törstig:
 Vatten eller äppeljuice

Vilken är din favoritglass:
 Finns så många, men Ben&Jerry's glassar och Sia's Tiramisu är ju alltid säkra kort, allt med choko i är bäst!

Tycker du om sushi:
 Oujees!

Vad äter du helst när du ser på film:
 Godis eller vindruvor

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Jag är som mest aktiv på nätter, och morgnarna före 12.

Vilken ögonfärg har du: blågrönturkosorange nånting, dom varierar ofta från gröna till blåa...

Har du någon gång gråtit dej till sömns:
 was this question really neccessary? Klart jag har.

Senaste låt du hörde:
 John Mayer's Free Fallin

3 kommentarer:

Anonym sa...

Intressant!
"Vad tror folk om dig?: Att jag är komplicerad och osocial"
Say whaat? Vem?

Saray sa...

Många tycks tro det.. Åtminstone måst de finnas nån anledning till att folk har lite svårt för mig... Kanske jag e lite konstig? Gaah! Blir så nyfiken på alla människor som kommenterar anonymt! Man spricker ju nästan! :D

Anonym sa...

Haha, lite konstiga är vi väl allihopa ;)