lördag 13 mars 2010

If I were a cat

Detta inlägg tillägnar jag, som ni kanske förstår, min underbara katt Peppi, återigen. (Förlåt Belle.)
Det är vår och hon riktigt sprudlar av energi samtidigt som hon tar tillfället i akt att lapa lite sol. Vilket jobbigt liv våra katter måste leva! ;)

Nu fick jag en idé, jag utlyser en kattdag här på bloggen och ser om någon nappar. Skicka mail med en bild bifogad på er lilla hårboll och med en liten beskrivning eller namn eller vadsomhelst, samt er blogg, om ni har en, så publicerar jag dem i ett inlägg så att alla kan få ta del av sötnosarna! Min mail står uppe till höger här på sidan. Skulle vara kul om folk nappade på något sånt här, annars känner jag mig rätt töntig som försökte. Men skam den som ger sig!











2 kommentarer:

Isabelle sa...

haha! den e helt shysst när den int e genomvåt. Ja tycker dock fortfarande att den ser ut som om den sku vill död nån(mej) :) men ja tror no på att den e snäll! ibland iaf :D

Saray sa...

Belle: Jag tror nog du och Peppi sku passa jättebra ihop! :)