tisdag 23 mars 2010

Pineapple

Goddag! I morse vaknade jag klockan 8 trots att jag somnat runt 2. Det konstiga är att jag inte kan sova fast jag är trött, och sen när jag vaknar och tror att jag sovit bort halva dagen så är det tidigt på morgonen och då känner jag mig hur utvilad som helst.

Hursomhelst, vädret var strålande så jag hoppade i lenkkitossorna och sprang iväg på något jag trodde skulle bli underbart. Jag gick en bit innan jag började springa och vips, fem minuter senare var vaderna som stenar. Det var bara att vända om, nu är de så styva att det tar sjukt att gå. Så himla typiskt!

Idag har jag läst på historia nu på morgonkvisten, tog just en dusch och snart blir det dags för FPA och sen stan med Lina för att köpa lite smått inför kvällen... Det blir Olli's ikväll är det tänkt, för att kicka igång Pampasveckan. Kameran hänger så klart med den också! Nu ska jag göra mig i ordning.

Jag och.. en ananas. Bara en note-to-self att komma ihåg att öppna den idag, den är äntligen mogen! Ååååh! 

Inga kommentarer: