fredag 19 mars 2010

Yup, I'm that good!

Jag är klar. Provet gick låååångt över förväntningar och klumpen i magen är betydligt mindre nu. Jag satt i fem timmar prick och när jag väl var färdig lämnade jag stolt in 11 sidor, front and back! Shit alltså, hur kunde jag skriva 22 sidor om nästan obekanta saker, jag är så fruktansvärt stolt över mig själv och var jag behärskar. Jag hade till och med turen att kunna en plusfråga så det blev plusfråga nr 9. Ni kan ju kolla morgondagens tidning vilken det var.. :) Jag var en av tre som skrev religion och i morse såg allt så mörkt ut. Nu förtjänar jag verkligen att få komma hem en stund. Sitter i Antons bil med Basse och Anton och är påväg hemåt. Kommer aldrig sluta fascineras över att jag kan sitta i bilen mitt ute på vischan och skriva blogg och mata mina djur på mitt virtuella zoo.. hähä.

Inga kommentarer: