lördag 27 mars 2010

Fullt ös!

Idag började vi med silliz i Smedsby. Domdär knackkorvarna, köttbullarna och det överkokta ägget var en sann lyx efter fem timmars sömn och allmänt småslitna kropp och psyke... Folk var på gång även klockan 11 på morgonen och jag är verkligen besviken på mig själv att jag missat sånahär evenemang tidigare. Men nu känns det så bra då jag verkligen känner att jag är värd att göra allt detta. Därför tar jag ut mig så gott jag kan nu för att sedan åka hemhem i morgon för att vila upp mig en smula. Kommer nog några glädjetårar så småningom har jag på känn, men ännu är jag väl rätt chockad I guess...

Fina tjejer på silliz..
plastglastorn klistrades samman med lite nagellack..

Anne med feelishatten :)
Ibland behöver man lite hjälp på traven...


Efter sillizen drog vi vidare till Ollis, märk, klockan var runt 13 här..
Dans på bordet!
mer dans på bordet, och fantomhanden. :D
det självutnämnda "feelisborde"
en vanlig lördag eftermiddag på Ollis (Kl:14:30...)

1 kommentar:

Malin Nyman sa...

gud vilka härliga fiilis-bilder :D ja saknar ollis litegrann!