torsdag 18 mars 2010

Som smort

Nu är jag tillbaks från stan, fotograferingen gick bra, vi tajmade verkligen vårt lilla möte perfekt för nu yr det snö därute och blåser massor. Jag fick även nya kläder, (jag lovar att ta hand om dem väl Ida! Din bruna kofta ska inte få glömma dig!), sen fick jag själv ransaka mig själv och ställa mig frågan: Vad är min stil? Och vilka riktningar följer jag när jag klär mig?
Jag konstaterade nu efteråt när jag väl är hemma att jag fokuserar rätt mycket på mina ben, och att jag klär mig lite efter vad som fattas i min egen vardag, därför är jag lite nyromantisk idag. I need som romance!

Men jag hinner inte med romantik nu, jag måste plugga kyrkor, förresten, där finns ju romantiken och nyklassicism och gotkyrkor och sånt, så lite får jag väl hålla mig kvar i modetermer. :D

Idag är jag klädd i
halsduk/h&m herr
spetstopp/lindex
undertopp/gina
halsband/l'accessoire i Jakobstad
kjol/h&m
strumpisar/lindex
bälte/h&m (längesen)


Inga kommentarer: