fredag 12 mars 2010

Minns ni?

Här i det Hultska hemmet har det redan börjar inhandlas Kinderägg sådär nu som då. Jag tar tillfället i akt och tigger åt mig innehållet så fort jag kan. I år är jag nämligen på jakt efter en nostalgisk liten kick i form av Happy Hippo's. När jag var liten (mindre/yngre) så fanns dessa flodhästar i ett helt annat koncept, själv är jag ju förstås så originell att jag gillade generation 1 mest. De var genuinare. Medan dagens Happy Hippo kanske speglar dagens verklighet lite mer. Eller, verklighet och verklighet, i år är dom gjorda i lite talangjaktsstuk. Vi har t.ex.

POP! (påminner lite om Michael Jackson, eh?)

Juryn (kolla in tummen ner och fejkflinet)

YO! HipHop så klart... 


Ballerinan är en solklar favorit hittills.

Dessutom är det ganska sött med alla detaljer som tryckts på som guldklockor, tatueringar, veckade kjolar, glitter, halsband osv.




Är det inte sött barnsligt? Eller kanske bara barnsligt, vad vet jag? Och vad bryr jag mig. Happy Hippo it is!

Inga kommentarer: