måndag 15 mars 2010

Kattdag

Denna fantastiska misse heter Bo-Göran och är stolta ägaren Malins lilla älskling. Härligt, roligt, gulligt namn har han också, vi hade en när jag var liten som hette Karl-Magnus Jansson. Pappas påhitt förstås, men det är alltid roligt med lite udda namn på husdjur, man kan ju förkorta dom hur man vill sen. :)
(Mamma och pappa! Ser ni! En SÅNHÄR vill jag också ha!)



Jättekul att jag fått in kattbilder så fortsätt skicka, jag lovar att lägga upp vartefter. :)
Ska vi säga såhär, har ni ett djur som nu inte råkar vara en katt så får ni gärna skicka det också. 
I den här bloggen ryms alla djur!

4 kommentarer:

Malin Nyman sa...

Haha yaaay! Min B-G är sötast. Synd att han int e sådär liten och gullig längre. Tack Sara! ;)

Mia sa...

Om jag sku ha vari en pojke sku de ha döpt mig till Karl-Magnus. Helt på allvar! När jag tänker på de tackar jag Gud för att jag blev en flicka!

Saray sa...

Malin: Ja, han var nog en av de sötaste jag sett! Har alltid velat ha en orange kisse, dom sägs ha de bästa lynnet när det kommer till huskatter.
Mia: Karl och Magnus är rätt fina namn sådär annars, men när man slår ihop dem så kanske det inte blir lika lyckat. Borde kanske lägga ut en kategori där folk får säga vad dom skulle hetat om dom var födda med motsatt kön... :D

Erika sa...

Oh! Vilken ljuvlig kisse, så fin så!