torsdag 11 mars 2010

Kärt återseende

Sheba är så glad såååå att jag är tillbaka.
Jag fick gratisskjuts till Jakobstad ekonomisk som jag är och nu ska jag agera cupcake-bakare på systers släktkalas på Söndag, det får man ju inte missa! 

Annars börjar allt återgå till det normala här hemma, mamma är på fötterna igen och går likt en snygg zombie med sin stödskena. Syrran har tydligen gått i kryckor tidigare denna vecka men trippar på som vanligt igen. Pappa handlar som bäst och tar emot direktiv från mig och mor per telefon, stackarn. Och lillebror sitter upp och växlar mellan Jason Mraz och Guns'n'Roses. 
Hade tänkt gå med syster och hennes pojkvän på Alice i Underlandet ikväll men det visar sig att denna tråkstad först har premiär på den i morgon och nu ser det ut som att jag inte får någon alls med mig. Suck... 



1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken fin mor du har!