onsdag 24 mars 2010

Skägg och rufs

Hmmm, måste se hur jag ska uttrycka mig för att inte riskera att folk (flickor, kvinnor, damer... tanter?) kastar tomater på mig på stan i morgon. Robert Pattinson gör sig inte så hemskt bra på bild, jag tror inte att jag skulle fallit lika platt för honom om det inte varit för hans karraktär i Twilight-filmerna. För ska jag vara ärlig är detta den första skådespelare/artist osv som jag verkligen varit sjuuuuukt attraherad av. Men både rollen han har i Twilight-filmerna och inkommande Remember Me är mystisk, beskyddande, förtrollande och ändå charmig och lojal (och lite bråkig i Remember Me), för att inte tala om passionerad och romantiskt. Alltså mest kännetecknar det det jag gillar i män, och därför faller jag kanske lite extra för honom just på grund av det... Festprissen, playern och fyllot som han verkar vara i verkligheten är ingenting jag direkt söker i en man. Hmm. 

Men nejnej, jag har absolut inte tänkt neka till att han ser bra ut, för det gör han... Även hans utseende har saker som får mitt hjärta att klappa lite extra, sånt jag ÄLSKAR på en man är:


personliga drag, kyssbara läppar (hihi), och mörka färger i ansiktet (behöver inte vara brun men jag syftar mest på ögonbryn, fransar, ögon osv.)

RUFSIGT HÅR! Men inte långt och vildvuxet och ovårdat för det, men nonchalant och busigt och bångstyrigt, yes please!

och viktigast av allt - ett vackert leende och något farligt i blicken
ett stort plus är skägget, (ja, det är snyggt) skäggstubb och lite mustasch kan vara otroligt snyggt på vissa


Så, nu vet ni, någon annan än jag som har skäggfetisch? Eller kanske ni faller för det bångstyriga håret?



4 kommentarer:

Cindy sa...

han e faktiskt snygg på riktigt... Han kom gåend förbi i central park en gång, ja blev så förvånad att ja hann int riktit reager heller :D

Saray sa...

Gaaaah! Cindy! TÄNK dig för innan du säger sådär! :D Nu måst jag ju ta tillbaks allt OCH åka till NY! :O

Sabina sa...

nee han e faktist int snygg på bild, å int sådär jättesnygg annars heller. Men han har en mystisk charmig karaktär i filmerna joo :)

Linda sa...

men huu, sista bilden<3