onsdag 17 mars 2010

Style?

Har haft en toppendag idag, läste på dagen, sen träffade jag Lina för lite spontanstrosande i stan, hon behövde byta en kjol och jag köpte äntligen en kam! Sen tog vi en kaffe/café mocca och satt och pratade strunt på Wayne's en stund innan vi gick hem till mig för att bada bastu. Där satt vi och diskuterade diverse förbjudna saker mellan himmel och jord innan vi satte på ansiktsmasker och satt en stund till. Efteråt var vi fräscha som rosenknoppar. Har alltid så roligt med Lina, samma konstiga humor och vi skrattar titt som tätt, minsta lilla ord under en skrattattack kan leda till ännu större skrattsalvor. Me like! Märks det att jag är på bra humör idag? Wait, there's more.

Fick just en förfrågan av söta Ida om att vara med i henne Streetstyle portfolio i morgon. Hon ska alltså ta kort på min stil och ställa några frågor om den. Yikes! Vilken stil? Jag har väl ingen stil! Eller har jag? 

Inga kommentarer: