lördag 27 mars 2010

SMS:et

Hade tydligen skickat ett meddelande åt Anne-Lie klockan 8:00 i morse med texten: "Hej söötis!..." Inget märvärdigt med det, men fortsättningen är något absurd: "... Hur må du nu Ring uutifrån skolda mig!"
Har varit med om gånger då jag somnat innan jag hunnit skickat iväg ett meddelande. Men att jag någonsin skulle ha kunnat formulera mig på ett sätt jag själv då ansåg vara helt rätt, för att sen skicka iväg det och att det blev sådär tossigt... det är och förblir för min del dagens mysterium.

Men en sak som är säker är att jag hade denna morgons silliz i huvudet när jag vaknade och skickade mitt meddelande. Så kanske det var något om det... Nu ska jag dra på mig något och börja förbereda magen för lite mat (och eventuellt läsa igenom mina sömniga inlägg från inatt också, för säkerhets skull)!

Inga kommentarer: